Informații privind COVID-19

Această pagină oferă răspunsuri la Întrebările frecvente pentru a vă ajuta să treceți mai ușor prin provocările pe care le aduce virusul, pentru a vă menține forța de muncă în siguranță și hidratată.


Suntem activi pentru a vă susține in continuare și ne-am angajat să vă oferim standardul de servicii la care ați ajuns să vă așteptați de la noi, chiar și în aceste vremuri dificile. Apa sănătoasă și sigură este acum mai relevantă ca niciodată. În timpul închiderii complete, am reușit să susținem inițiative pentru a menține lucrătorii cheie hidratați în siguranță în spitale, depozite și bănci de alimente. În cazul în care există alte directive guvernamentale care ne impun închiderea sau limitarea operațiunilor, vom face tot posibilul să vă anunțăm.

Dacă biroul dvs. se închide pentru o perioadă, vă rugăm să închideți distribuitorul de apă Waterlogic. Când redeschideți locul de muncă, vă recomandăm să spălați dispenserul Waterlogic pentru a vă asigura că primul pahar de apă este proaspăt filtrat.

Vă putem ajuta să vă puneți în funcțiune în siguranță în cel mai scurt timp. Urmați aceste instrucțiuni de repornire înainte de a utiliza dispenserul, mașina sau echipamentul pentru prima dată și aruncați o privire la „Care este cel mai bun mod de a menține curat dozatorul meu Waterlogic?” pentru sfaturi despre menținerea unor protocoale sporite de igienă și distanțare socială:

  • Porniți din nou aparatul și lăsați cel puțin o oră înainte de utilizare pentru a oferi suficient timp pentru încălzirea și răcirea apei. Porniți din nou alimentarea cu apă și gaz CO2 dacă oricare dintre acestea a fost oprită.
  • Distribuiți minimum 5 litri din fiecare tip de apă: ambiantă, rece și carbogazoasă și 3 litri de apă caldă. Este posibil să fie nevoie să spălați mai multă apă pentru a satisface preferințele gustului. Aruncați apa.
  • Spălarea ajută la eliminarea apei stagnate din sistem. Pentru unitățile cu apă carbogazoasă, spălarea curăță, de asemenea, eventualele bule de aer care s-ar fi putut forma în liniile de apă. Modificările de temperatură și expunerea la lumină pot afecta gustul și mirosul.
  • Igienizați toate suprafețele externe ale aparatului, inclusiv toate duzele / robinetele / mânerele pentru robinete, autocolante, tăvi de picurare și fonturi folosind un igienizant de calitate alimentară, cum ar fi AquaDosa.
  • Pentru dozatoarele care utilizează osmoză inversă, rulați aceste unități din două în două zile pentru a menține membranele proaspete și amorsate și pentru a vă asigura că este utilizată orice apă din rezervor. Verificați presiunea rezervorului și presurizați din nou, dacă este cazul.
  • Pentru dozatoarele de gheață, aruncați orice gheață stocată și primul set de gheață proaspăt făcută înainte de utilizare.
  • Pentru aparatele de cafea, vă rugăm să consultați manualul de utilizare pentru protocoalele de întreținere zilnice specifice mașinii și să le urmați înainte de utilizare. În absența unui manual de utilizare, vă rugăm să urmați acești pași simpli: goliți toate tăvile de depozitare a cafelei care prezintă reminiscențe ale granulelor de cafea; treceți cel puțin 1 litru de apă fierbinte prin aparatul de cafea selectând distribuția de apă fierbinte; distribuiți 3-4 căni de cafea înainte de utilizare.
  • Spălați manual toate obiectele din sticlă, sticlele refolosibile, carafele și alte vase de băut folosind apă fierbinte și lichid de spălat vase, apoi clătiți. Așezați într-o mașină de spălat vase sau mașină de spălat sticlă și rulați prin două cicluri de spălare pentru a elimina orice reziduu.

Ne gestionăm lanțul de aprovizionare și lucrăm neobosit pentru a ne asigura că produsele noastre sunt disponibile atunci când clienții noștri au nevoie de ele. Suntem mândri să spunem că ne îndeplinim obligațiile în mod normal, cu un impact mic sau deloc asupra clienților noștri.

Continuăm să urmăm sfaturile guvernului. Dacă reglementările și disponibilitatea personalului permit, vizitele la fața locului vor continua ca de obicei, cu condiția ca clienții noștri să facă acest lucru cu plăcere. Urmăm aceste protocoale pentru a ne menține angajații și clienții în siguranță:

  • Verificați dacă nu a existat niciun caz COVID-19 confirmat la fața locului până în prezent
  • Evitați contactul fizic în timpul fiecărei vizite, fără strângere de mână sau partajarea articolelor (inclusiv pixuri sau instrumente) și stați întotdeauna la cel puțin 1m distanță de clienți
  • Purtați mănuși din latex pe toată durata vizitei la fața locului
  • Utilizați echipamentele de igienizare furnizate pentru a dezinfecta dozatorul la fiecare vizită
  • Dacă un tehnician întâmpină vreun simptom, acesta a fost instruit să se autoizoleze acasă timp de 14 zile și să contacteze furnizorul de asistență medicală.

Waterlogic respectă standarde stricte de igienă și măsuri stricte de manipulare a alimentelor în fabricile, depozitele și birourile noastre. Am lucrat întotdeauna la cele mai înalte protocoale de sănătate și siguranță și vom spori aceste practici, astfel încât angajații și clienții noștri să rămână întotdeauna în siguranță.

  • Waterlogic a implementat îndrumări guvernamentale pentru a crea un mediu de lucru sigur pentru angajați și vizitatori la sediul nostru. Acolo unde este necesar, angajații lucrează de acasă sau în ture de lucru pentru a acomoda măsurile de distanțare socială.
  • Politica la nivelul întregii companii - cu memento-uri frecvente - să se spele pe mâini cel puțin 20 de secunde cu apă și săpun; mai ales înainte de a mânca, după ce ați făcut baie și după ce ați tușit, strănut sau suflat nasul
  • Tehnicienii noștri, livratorii și reprezentanții de vânzări respectă protocoale stricte de igienă și distanțare socială atunci când vizitează sediul clienților. Dacă preferați, putem oferi vizite de gestionare a conturilor fără contact prin intermediul echipelor Microsoft.
  • Waterlogic îi ajută pe clienții noștri să promoveze mesaje puternice de distanțare socială și igienă în jurul distribuitorului, cu autocolante și ghiduri de repornire, plus o serie de produse suplimentare pentru a susține menținerea unui mediu de lucru igienic, inclusiv pedale hands-free. Aruncați o privire la „Instrumentele noastre utile” de mai jos.
  • Călătoriile neesențiale sunt descurajate, dar călătoria a început acolo unde este sigur să o faci.

Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), studiile au arătat că virusul COVID-19 poate supraviețui până la 72 de ore pe plastic și oțel inoxidabil și mai puțin de 24 de ore pe carton. Menținem practici igienice și sigure pe tot parcursul lanțului nostru de aprovizionare și putem oferi liniște sufletească că fiecare dispenser este igienizat bine înainte de utilizare de către clienți.

Da, paravanul de protecție sa dovedit eficient cu 99,999% împotriva formei umane a virusului COVID-19. Tehnologia Firewall patentată de Waterlogic a fost recunoscută de mult timp pentru capacitatea sa de a purifica apa până la 99,99% fără viruși și 99,9999% fără bacterii. De fapt, este deja cea mai înaltă tehnologie de purificare din lume. Testele recente efectuate de un laborator independent de microbiologie demonstrează că apa tratată cu paravanul de protecție are peste 99,999% COVID-19 gratuit până la duza de distribuție, ceea ce înseamnă că Waterlogic are primele distribuitoare de apă sigure COVID din lume. Tehnologia firewall previne virușii, inclusiv COVID-19, bacteriile și chisturile microbiene să contamineze apa potabilă și să provoace boli.

Firewall-ul a fost testat riguros împotriva formei umane a COVID-19 de către o echipă de microbiologi de la Water & Energy Sustainable Technology Center de la Universitatea din Arizona condusă de Dr. Gerba, cunoscut la nivel internațional pentru metodologiile sale de detectare a agenților patogeni în apă și alimente.

Protecția antimicrobiană încorporată BioCote® restricționează creșterea bacteriilor și a mucegaiului în jurul zonei de distribuție și a filtrului, reducând potențialul de contaminare încrucișată și menținând dozatorul mai proaspăt și mai curat pentru mai mult timp. Deși sa dovedit că reduce microbii cu 99,5% în decurs de 2 ore, BioCote® nu este testat sau certificat pentru a elimina coronavirusul. Vă recomandăm curățarea și igienizarea regulată a dozatoarelor cu spray sau șervețele dezinfectante, un accent puternic pe igiena mâinilor pentru toți utilizatorii, precum și urmărirea îndrumărilor actualizate de la organele guvernamentale și autoritățile sanitare

Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, virusul se răspândește de la persoană la persoană prin picături mici din nas sau gură. Aceste picături se răspândesc atunci când o persoană cu COVID-19 tuse sau expiră. Picăturile pot ateriza pe obiecte și suprafețe, pe care o persoană le poate atinge, rezultând o posibilă transmitere a COVID-19 dacă persoana respectivă atinge apoi ochii, nasul sau gura lor. Pentru a afla mai multe despre coronavirus (COVID-19), consultați ghidurile Organizației Mondiale a Sănătății.

Odată ce ați urmat procedurile de repornire, profitați de fiecare ocazie pentru a încuraja igienizarea regulată a echipamentelor și consumabilelor, precum și a protocoalelor de igienă personală sporite pentru a ajuta la prevenirea răspândirii germenilor.

  • Spălați sau igienizați mâinile cu un gel pe bază de alcool înainte și după ce utilizați dozatorul.
  • În timp ce vă aflați lângă dispenser, acoperiți strănuturile și tusea pentru a preveni răspândirea germenilor. Vă recomandăm să păstrați un igienizator pentru mâini și țesuturile la îndemâna distribuitorului și un coș de gunoi pentru eliminarea țesuturilor uzate.
  • Păstrați o distanță sigură față de ceilalți când vă umpleți paharul la dispenserul de apă. Se recomandă să se mențină în permanență o distanță de cel puțin 1 metru.
  • Folosiți un dezinfectant cu pulverizare precum AquaDosa sau șervețele de unică folosință pentru dezinfectarea dozatorului în mod regulat. Acordați o atenție deosebită zonei de distribuire.
  • Toate obiectele din sticlă, sticlele refolosibile, carafele și alte vase de băut trebuie spălate într-o mașină de spălat vase sau mașină de spălat sticlă după fiecare utilizare, fără excepție. Se recomandă un al doilea ciclu pentru toate articolele. Dacă utilizați cupe de unică folosință, încurajați eliminarea după fiecare utilizare, nu refolosiți și nu lăsați pe alții să le arunce.


Instrumente la îndemână pentru a vă ajuta să începeți funcționarea

Vizitați pagina noastră de repornire unde puteți găsi:

  • Distribuitoare de apă la locul de muncă
    Această lucrare oferă informații și măsuri practice pentru a ajuta autoritățile și organizațiile să stabilească protocoalele necesare pentru a atenua riscurile dozatoarelor de apă la locul de muncă.
  • Repornirea dozatorului și ghidul de utilizare
    Un ghid la îndemână pentru a vă întoarce în funcțiune, cu un accent puternic pe igienă și distanțare socială pentru a reduce riscul de infecție.
  • Material pentru punctul de distribuire
    Ajutați la promovarea mesajelor puternice de distanțare socială și igienă în jurul distribuitorului dvs. cu descărcarea gratuită a cardurilor și a autocolantelor de cort.

În plus, o serie de produse suplimentare pentru a sprijini menținerea unui mediu de lucru igienic și promovarea măsurilor de distanțare socială în jurul distribuitorului de apă.

Aveți alte întrebări?

Vom păstra legătura cât mai bine dacă lucrurile se schimbă și postează actualizări aici. Dacă aveți orice alte întrebări cu privire la modul în care serviciile noastre pot fi afectate de focarul COIVD-19, vă rugăm să ne contactați direct folosind detaliile de mai jos și vom face tot posibilul pentru a vă ajuta.

E-mail:  info@officebarista.ro