Bucuresti, Romania

Office Barista se va extinde în birourile Clujului. A preluat Waterpure

Office Barista se va extinde în birourile Clujului. A preluat Waterpure



Distribuitorul de cafea în clădirile de birouri Office Barista a achiziționat furnizorul de apă Waterpure Office Systems (WOS) și își va extinde activitatea la Cluj-Napoca.

Obiectivele companiei pe termen scurt și mediu sunt consolidarea prezenței pe piețele din Cluj-Napoca, Iași, Brașov și Timișoara, precum și extinderea în regiune, într-o primă etapă în Bulgaria, Polonia și Moldova, acolo unde clienții din plan local ai Office Barista sunt prezenți cu filiale. Compania vizează, de asemenea, extinderea pe segmentele de hoteluri, restaurante, catering și retail.

„Creșterea accelerată din fiecare an a venit datorită popularității tot mai mari a conceptului de well-being la birou, în cazul nostru aducerea conceptului de Freshly Ground Coffee în interiorul companiei. La aceasta adăugăm și parteneriatele noastre cu Waterlogic și Franke, lideri globali în domeniile lor. Suntem pe drumul cel bun și avem toată încrederea că ne vom îndeplini obiectivele financiare și de extindere”, a declarat Mihai Sugureanu,  noul director general al Office Barista.

Obiectivul acestuia este susținerea strategiei de creștere a companiei și extinderea serviciilor în afara țării. Prin preluarea WOS, Office Barista a devenit unul dintre cei mai mari integratori de soluții de apă, cafea și ceai pentru birouri. WPO este unul dintre principalii jucători pe piața locală de soluții de servire a apei la companii, distribuitor exclusiv al liderului mondial Waterlogic International.

Office Barista a încheiat 2017 cu vânzări de 750.000 de euro la momentul preluării Waterpure și estimează pentru anul în curs o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro. Ca urmare a cererii tot mai mari pe segmentul de cafea, previziunile pentru 2019 indică afaceri de 2,5 milioane euro.

Office Barista reunește trei linii de business, dintre care soluții de servire a apei potabile pentru spațiile de birouri, prin parteneriatul cu Waterlogic; soluții de vânzare și livrare a cafelei pentru spațiile de birouri, prin parteneriatul cu Franke; soluții de vânzare și livrare a ceaiului pentru spațiile de birouri, prin parteneriatul cu Teapigs.

Aceasta deservește 350 de companii medii și mari din toate regiunile țării. Ponderea cea mai mare a clienților este redată de marile centre economice (Cluj, Timișoara, Iași, București), unde se află cea mai mare densitate de clădiri de birouri. Abonamentele pentru apă și cafea reprezintă câte 50% din ponderea vânzărilor, iar abonamentele pentru ceai, recent introduse, vor genera anul viitor 10% din totalul vânzărilor, potrivit estimărilor companiei.

Sursa: ziuadecj.realitatea.net