Prevederi Generale

www.officebarista.ro este proprietatea S.C. Waterpure Office Systems S.R.L. cu urmatoarele date de inregistrare:

Cod unic de inregistrare: RO32982604

Nr. de Ordine in Registrul Comertului: J23/901/2014

Sediul Social: Corbeanca, Judetul Ifov, strada Padurii, nr. 66,

Definitii

– Contract – contractul de vanzare-cumparare sau alt contract guvernat de legea aplicabila in care partile sunt vanzatorul pe de o parte si cumparatorul pe cealalta parte.

– Vanzator (distribuitor) – o persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte de comert sau alte acte de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care, direct sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice, livreaza bunuri si/sau servicii catre cumparator.

– Cumparator (consumator/client) – o persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte care nu sunt de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care cumpara bunuri sau servicii, in alte scopuri decat cele comerciale.

– Termeni si conditii – intelegerea contractuala dintre Vanzator si Cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune.

– Website = adresa www pe care va aflati in acest moment (www.officebarista.ro)

– Firma Furnizor = Waterpure Office Systems S.R.L.

1. Copyright

Waterpure Office Systems S.R.L. face tot posibilul sa ofere o prezentare cat mai detaliata a produselor sale, insa nu garanteaza ca website-ul officebarista.ro si continutul acestuia este complet sau lipsit de erori. De asemenea, imaginile de pe website au caracter informativ. Desi OFFICE BARISTA controleaza cu atentie preturile si informatiile de pe site, isi rezerva dreptul de a modifica orice pret afisat gresit din cauza erorilor de orice natura

Fotografiile, textele, sloganurile, desenele, imaginile, secventele animate sonore sau nu, precum si toate lucrarile integrate in acest site sunt proprietatea Waterpure Office Systems S.R.L. sau a unor terti care au autorizat Waterpure Office Systems S.R.L. sa le utilizeze. Imaginile produselor prezentate in acest site sunt protejate in conformitate cu dispozitiile legale referitoare la dreptul de autor si drepturile conexe.

Reproducerile, pe hartie sau digitale, ale site-ului sus mentionat si/sau ale lucrarilor si/sau ale produselor care sunt prezentate pe site sunt autorizate cu conditia ca acestea sa fie destinate unei folosinte strict personale, excluzand orice utilizare in scopuri publicitare si/sau comerciale si/sau de informare, astfel incat sa se conformeze dispozitiilor legislative privind proprietatea intelectuala.

Cu exceptia dispozitiilor de mai sus, orice reproducere, prezentare, utilizare sau modificare partiala sau integrala a site-ului, indiferent prin ce procedeu ori pe ce suport, a diverselor produse prezentate, fara a se fi obtinut in prealabil acordul Waterpure Office Systems S.R.L., este strict interzisa si constituie infractiune ce se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Daca vreun client pune in discutie acest aspect sub orice forma (plangere/sugestie etc.), va rugam sa ne scrieti un email pe adresa office@officebarista.ro, la care se va raspunde in maximum 24 de ore cu specificatia ca sunt zile lucratoare.

2. Confidentialitatea datelor

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC Waterpure Office Systems S.R.L. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justiţiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul societatii Waterpure Office Systems S.R.L..

De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Datele dumneavoastra NU vor fi transferate in alta tara.Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil. Acest document de acord intre parti a fost scris in conformitate cu legislatia.

3. Informatii despre produse

Aceste pagini constituie o prezentare generala a gamei de produse Waterpure Office Systems S.R.L.. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare si nu atrag responsabilitatea Waterpure Office Systems S.R.L..

Waterpure Office Systems S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica/actualiza informatiile ce figureaza in prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristici si preturi, in orice moment, fara preaviz, tinand cont de trasatura interactiva a site-ului, fara ca aceste modificari/actualizari sa angajeze responsabilitatea Waterpure Office Systems S.R.L. sau a angajatilor sai.

Hyperlink-uri

Plasarea unui hyperlink spre site-ul www.officebarista.ro necesita o autorizatie prealabila in scris de la Waterpure Office Systems S.R.L..

Waterpure Office Systems S.R.L. nu poate fi in niciun caz facuta responsabila pentru punerea la dispozitie a unor site-uri care fac obiectul unui hyperlink plecand de la site-ul www.officebarista.ro si nu este responsabila in nici un fel de continutul si produsele disponibile pe aceste site-uri sau plecand de la aceste site-uri.

4. Produse Disponibile

Fiecare produs are in pagina sa specificatiile sale. Pentru aflarea mai multor detalii, puteti accesa sectiunea “Descriere produs” unde sunt afisate informatiile de baza, sub imaginea fiecarui produs. In cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare, ne puteti contacta telefonic sau la adresa office@officebarista.ro.  Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, insa compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real. De asemenea, anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment, compania neavand obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.

5. Metode de comanda

5.1 Comenzi prin email

Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiteti datele dumneavoastra de contact, datele de livrare si produsul dorit pe adresa de email: comenzi@officebarista.ro, iar echipa noastra se va ocupa de toate detaliile. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi facuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore sau de orice alta natura.

5.2 Comenzi online

Pentru a comanda online pe unul dintre website-urile noastre trebuie sa:

– alegeti produsul dorit;

– cititi cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui;

– daca este produsul potrivit pentru dumneavoastra, adaugati produsul in cos;

– daca doriti sa adaugati mai multe produse in cos, faceti click pe butonul “Continua cumparaturile”

– produsele selectate in cosul de cumparaturi pot fi modificate sau sterse inainte de finalizarea comenzii; daca ati inregistrat deja comanda si doriti sa o anulati ori sa o modificati, avem rugamintea sa ne contactati cat mai repede pentru a putea face schimbarile necesare;

– daca doriti sa finalizati comanda, faceti click pe butonul “Finalizeaza comanda”; in acest punct puteti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat (“Finalizeaza comanda ca Vizitator”) ori sa va faceti cont (“Finalizare comanda creare cont”);

– completati datele de facturare;

– completati adresa de livrare cu atentie;

– selectati metoda de plata;

– revizuiti cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret;

– bifati campul “de accord cu Termenii si conditiile de pe site”;

– faceti click pe butonul “Finalizeaza comanda”.

Vei fi contactat de unul dintre operatorii OFFICE BARISTA, primind in acelasi timp si un email de confirmare a comenzii plasate. De asemenea, vei primi factura, actualizari constante ale comenzii tale si ulterior confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi facuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei. In cazul in care produsele comandate nu se afla in stoc si nu se poate livra comanda, clientul va fi anuntat in cel mai scurt timp posibil.

6. Livrare produse

Produsele vor fi livrate de catre vanzator la domiciliul sau adresa specificata de catre cumparator. Expedierea produselor aflate in stoc se va realiza in termen de 1-4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, atat in Bucuresti, cat si in restul tarii. Preluarea de comenzi se face non-stop prin comenzi pe website. Livrarea prompta este conditionata de datele de livrare si de contact, care trebuie sa fie complete si corecte. Termenul de livrare mai poate fi modificat de situatii ce nu depind de vointa noastra, insa in aceste cazuri clientul va fi anuntat in legatura cu eventualele intarzieri.

7. Zone deservite

Waterpure Office Systems S.R.L. ofera livrare oriunde in Romania.

8. Tarife de livrare

Transportul produselor comandate este de 15 lei, TVA inclus.

Livrarea se face de luni pana vineri. In cazul in care comanda contine mai multe produse, exista posibilitatea ca acestea sa fie livrate separat, din locatii diferite, pentru a fi receptionate de catre client in cel mai scurt timp posibil. In acest caz, costul transportului se va lua in calcul pentru o singura livrare.

9. Riscuri livrare

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata din cauza informatiilor de livrare eronate, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate redirectiona, contra cost, intr-o noua locatie, cu livrare in termen de maximum 3 zile.

Nu se va considera nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

Pentru toate comenzile vom asigura legatura clientului cu firma de curierat pentru a solutiona eventualele situatii in procesul de livrare.

10. Plata produselor

Plata produselor achizitionate poate fi facuta doar online, cu cardul bancar.

Acesta metoda de plata este complet securizata.

In momentul platii, pentru asigurarea protectiei tranzactiilor, transmiterea datelor confidentiale se face direct prin intermediul procesatorului de plati.

Daca tranzactia este autorizata, plata este confirmata imediat si produsele achizitionate vor fi livrate in cel mai scurt timp posibil.

11. Facturare

Pentru orice comanda plasata pe website-ul www.officebarista.ro Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului. Conform articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal „Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. „, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: „Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”.

Returul produselor se supune O.G. nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

11.1 Receptia marfii:

La primirea comenzii, clientul are obligatia de a verifica starea acesteia, daca ambalajul nu este deteriorat, daca nu a fost deschis sau daca greutatea acestuia corespunde cu infomatiile de pe scrisoarea de transport. Daca exista dubii si considerati ca au aparut situatii de abuz sau de furt, trebuie ca in prezenta curierului sa scrieti un raport relevant in acest sens pentru a putea stabili vinovatul si a putea solutiona situatia.

12. Returnarea produselor 

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii Waterpure Office Systems S.R.L. de Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

Waterpure Office Systems S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

13. Reclamatii livrare:

Pentru reclamatii te rugam sa te adresezi pe adresa de email comenzi@officebarista.ro. Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si eventual adresa de email, numarul comenzii).

O reclamatie poate fi depusa in termen de maximum 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat / maxim 10 zile de la livrarea produselor comandate, exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 30 zile lucratoare.

Clientul declara ca este de acord sa nu faca publice aceste nemultumiri sub rezerva suportarii daunelor cauzate pentru prejudicial de imagine aduc Companiei prin aceste actiuni.

14. Anularea comenzii

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la email comenzi@officebarista.ro in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.

Daca aceasta comanda a fost deja achitata iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia), mai putin costul transportului. In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 30 zile lucratoare de la receptionarea solicitarii in scris.

15. Confirmarea comenzii

Clientul va primi prin email/telefonic confirmarea unei comenzi nou plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic).

16. Probleme legate de livrarea comenzii

Pot exista situatii in care destinatarul sa nu fie gasit la adresa sau ca acesta sa refuze primirea coletului. In acest caz, angajatii companiei vor proceda conform uneia dintre solutiile enuntate mai jos, in functie de situatia survenita:

– destinatarul nu este la adresa si nici altcineva in locatie – se va incerca o noua livrare in cursul aceleasi zile, in cazul in care traseul celui care face livrarea, permite; se va incerca o noua livrare a doua zi; se vor – incerca maxim 3 livrari la aceeasi adresa, urmand a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicatii; in cazul in care nici dupa cele 3 incercari livrarea nu este posibila si in cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de angajatii companiei pentru reimprospatarea produselor din comanda; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor incercari de livrare si nici nu se pot returna banii clientului.

– destinatarul refuza primirea coletului – angajatii companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz comanda nu poate fi anulata si nici nu se pot returna banii clientului.

in cazul in care comanda este livrata sub semnatura destinatarului mentionat  la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.

17. Garantie

In momentul vanzarii produselor electrice, acestea vor fi insotite de certificate de garantie puse la dispozitie de catre furnizorii magazinului online officebarista.ro. Garantia pentru defectiuni de manopera si piese componente va fi in conformitate cu certificatul de garantie aferent produsului. Pentru a beneficia de garantie aveti nevoie de factura si certificatul de garantie (copie sau original).

Daca nu ati primit certificatul de garantie in colet va rugam sa ne transmiteti acest lucru la adresa comenzi@officebarista.ro.

18. Confidentialitate si publicitate

Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice niciuna dintre informarile primite de la companie.

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de catre client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil, scris, al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.

19. Termene si penalitati

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

20. Raspundere

Compania nu poate fi facuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

21. Forta majora

Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Compania si clientul vor fi considerati contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

22. Consimtaminte

Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti si sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte si complete despre dumneavoastra si despre livrare.

23. Promotii si oferte

Orice promotie sau oferta disponibila pe website va fi valabila atat cat va decide detinatorul de drept al site-ului, fara a crea vreo obligatie. Clientii care beneficiaza de aceste promotii sau oferte se vor supune termenilor si conditiilor legate de respectiva promotie sau oferta.

24. Actualizarea condiţiilor generale

Waterpure Office Systems S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment accesul la site, precum si politica, termenii sau conditiile de utilizare, fara a fi necesara o notificare prealabila catre utilizatori. Aceste modificari si actualizari sunt aplicabile utilizatorului de indata ce au fost postate pe site; prin urmare, utilizatorul trebuie sa verifice in mod regulat termenii si conditiile de utilizare.